Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Artist Premium Member Madde23/Female/Sweden Group :iconvampire-oc-love: Vampire-OC-Love
 
Recent Activity
Deviant for 10 Years
9 Month Premium Membership:
Given by ouroporos
Statistics 709 Deviations 7,491 Comments 74,429 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

deviantID

CrazyRatty
Madde
Artist
Sweden
COMMISSION INFO

Hi, I'm Ratty and I draw things! Mostly monsters and vampires. I don't post here very often so if you want more frequent art updates, visit my tumblr.

Comments


Add a Comment:
 
:iconretromissile:
Retromissile Featured By Owner Dec 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
Oh dear. I came here because your Icon looked so funny. But damn, your Gallery is amazing!!! I just HAVE to watch you. =D
Reply
:iconcrazyratty:
CrazyRatty Featured By Owner Dec 1, 2014
The walking fish icon strikes again! Hahaha, thank you very much!
Reply
:iconpicklejelloz:
PickleJelloz Featured By Owner Nov 12, 2014  Student Digital Artist
Just came across your page through another person I watch who drew drew your character, Richard. I was interested, so I checked out your page, and I must say, I love your art work!! I'll have to stalk through your full gallery when I have the time. X3
Reply
:iconcrazyratty:
CrazyRatty Featured By Owner Nov 12, 2014
Aw, thank you very much, thats super nice of you! I appreciate that and I'm glad you like my stuff. cx
Reply
:iconmatiazi:
Matiazi Featured By Owner Aug 5, 2014
The more I know your work, more I love it! :heart:
Reply
:iconcrazyratty:
CrazyRatty Featured By Owner Aug 6, 2014
Aw, well thank you! I appreciate that!
Reply
:iconbreebird:
breebird Featured By Owner Jul 22, 2014  Student Filmographer
Thanks for the watch!!! (your vampire comics are adorable btw)
Reply
:iconcrazyratty:
CrazyRatty Featured By Owner Jul 22, 2014
Aw, no problems! So are yours, I'm really enjoying Patrick the Vampire!
Reply
:iconjwiesner:
JWiesner Featured By Owner Jun 16, 2014
Your comic "Richard's Return" made me realize how much I actually love vampires. C: Reminded me of the times where I went to the library only to borrow books with old-fashioned paintings of these pale undead men and women with a lust for blood, and just stare at them in inspiration. But then Twilight happened I guess, and it seems odd to say you like vampires now, haha.

But yeah, thanks for a little blast from the past! C:
Reply
:iconcrazyratty:
CrazyRatty Featured By Owner Edited Jun 16, 2014
Awww, that's really cool! Yeah I've been a HUGE fan of vamps ever since I was little, it started with me being absolutely terrified of them, which at some point turned into admiration. Haha, I remember going to the library and doing the exact same thing! Even back then I was a little disappointed by the amount of angsty "woe is me" vampire fiction though, I much prefer the powerfantasy kinda vampires that completely enjoy every minute of their own existence.

You're welcome! Thank you for reading and commenting, I appreciate it!
Reply
Add a Comment: